Z wieloma grupa współpracujemy na rynku gospodarczym. Pewne z nich to klienci, którzy mają istotny wpływ na nasze wyniki finansowe. Chcemy, aby było ich jak najwięcej. Jednak nie traktujemy ich jako ogólu, lecz staramy się podzielić naszych klientów na różne grupy. Już dzięki temu będziemy mogli o wiele lepiej dostosować się do nich. A jest to szczególnie ważne, jeśli wysilamy się w przygotowaniu nowej kampanii reklamowej. W niej zastosujemy te Długopisy reklamowe, które zaczną oddziaływać na poszczególne grupy.
Jest to strategia, którą doradza nam sama agencja reklamowa. Informuje nas, że warto jest klasyfikować klientów. I dzięki temu docierać do nich z gadżetami, na które będą otwarci. Byłoby to trudne do uzyskania, jeśli zdecydowaliśmy się na zwykłe Długopisy reklamowe dla wszystkich. Wtedy prawie połowa, a nawet większa część odbiorców negatywnie spojrzałaby na naszą reklamę. A nawet mogliby się zniechęcić naszą ofertą i już więcej z nami nie współpracować. Natomiast będzie się to zmieniać, jeśli wykorzystamy inne działania promocyjne. W nich postaramy się o stworzenie jeszcze lepszej pozycji na rynku internetowym. Jest to ważne miejsce dla każdego sprzedawcy, zarówno produktów, jaki usług. Każdy z nich musieli wysilać się w takim miejscu jak najlepiej. Tylko wtedy dochodzi do skutecznego pozycjonowania wybranych stron internetowych. Na ich podstawie jest możliwość docierania do potrzeby i oczekiwań wielu aktualnych, jak i nowych klientów.
Będą otwarci na naszą sprzedaż online, stronę firmową, jak i sklep internetowy. Jeśli wysilamy się jeszcze w promocji na portalach społecznościowych i w innych mediach, to korzystnie na tym wychodzimy przez Długopisy reklamowe. Są to pewne miejsca, do których nasi klienci przekonują się coraz bardziej. Gdy zauważą tam nas, to o wiele chętniej zdecydują się na podjęcia z nami współpracy. Będą mogli dojść do wniosku, że stanowi to dla nich najlepsze rozwiązanie. Podobnie spojrzą na współpracę ze specjalistami, którzy odpowiadają za skuteczność pozycjonowania ich reklamy oraz stron internetowych.